Érdekes gyűjtemények

Digitális gyűjtemények bármilyen témáról

Ajánló

Ha érdekes gyűjteményre lelsz a net hátsó bugyraiban, ne légy rest írj ide

Címkék

abszurd (3) analóg (1) angol (3) audió (1) busz (1) buszmegálló (1) csoki (1) dugóhúzó (1) épít (1) épület (2) étel (1) film (3) fotó (3) használati tárgy (7) homok (1) humor (2) ital (1) jármű (2) játék (4) kártyanaptár (1) kenyér (1) kép (2) közlekedés (4) kreatív (2) magyar (4) metal (1) metál (2) mozi (1) műszaki tárgy (5) nosztalgia (6) papír (3) plakát (2) politika (1) régi (9) reklám (3) retro (12) sport (1) számítógép (1) szovjet (2) tenger (1) tűzhely (1) utazás (1) videó (1) youtube (1) zene (2) Címkefelhő

Egy képen 1

2008.06.21. 21:38 - Gyűjtő

Címkék: játék abszurd használati tárgy

Vannak gyűjtemények, melyek érdekesek, de csak egy pillanatig, ezekből kaptok most egy csokornyit egy-egy képpel illusztrálva.

Pez figurák

Olajos dobozok

Gumikacsák

Kalapácsok 

 Kamerák

 És végül egy klasszikus: bogárgyűjtemény

A bejegyzés trackback címe:

https://gyujt.blog.hu/api/trackback/id/tr32730368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atrix Wry 2013.03.14. 15:38:48

Megint csak wooow! Az elsőnél lehidaltam, kis koromban én is rengeteg ilyet vettem (ettem :-) ),de sohase gondoltam rá, hogy ezt így gyűjteménybe lehetne szedni. Az italokat elnézve sokkolt állapotba kerültem, a lepkéket pedig szívem szerint élőben néztem volna meg!

Gyűjtő 2013.03.14. 15:43:06

@Atrix Wry: Az "italok" valójában olajos dobozok. Amúgy kösz a dícséretet, bár 5 éve már erre sem jártam :)


süti beállítások módosítása